viernes, 13 de febrero de 2009

Fallen Angel..


Simt atatea lucruri ciudate inkt nici nu stiu cu c s incep,imi e atat d frik s nu pierd tot ceea c am...dintr-o simple prostie pot pierde tot ceea c iubesc...dar nu mai pot d una singura,ma simt fara vlaga shi fara pic d puteri...
Viatza mea s-a schimbat atata in ultima luna inkt am ajuns s nu ma mai cunosc,am ajuns s fiu cu 2 fetze...s rad cu toata lumea shi s fac glume,iar seara knd ajung in intimitatea camerei mele s plang shi s ma consum k o proasta...
Cuvintele c le scot din gura nici makr nu mai au coerentza,nici makr nu m-ai am chef s scriu shi s imi astern gandurile,stiu doar k iubesc pe cineva kre nu ma iubeshte,stiu doar k o data shi o data ne va veni sf fiekruia...shi k moartea e un lucru obishnuit dar qm nu ne intalnim cu ea la fiekre pas ni se pare k e la fff mare distantza d noi,dar e mai aproape de noi k orice altceva,potzi muri intr-un accident sau potzi merge pe strada shi itzi poate kdea o caramida in kp shi tot mori...
E diferit s traieshti cu o boala timp d multzi ani shi s se stie k potzi muri in fiekre clipa,shi s ieshi din ksa shi s nu te mai intorci...
Oare vom stii vreodata s pretzuim ceea c avem langa noi?

No hay comentarios: