viernes, 3 de julio de 2009

Sentimente ciudate :|..

D c kteodata simt k e tot ceea c iubesc mai mult de pe Pamant?D c simt k mi-ash da viatza pt el in fiekre clipa?d c fiekre clipa in kre nu ii vbesc ma doare?d c fara cuvintele lui, inima mea e d gheatza?:(...
Fiindk il iubesc:(...dar d c dak il iubesc:| kteodata imi vine s il bat?:|,d c knd ma enerveaza deabia ma pot abtzine s nu ii zic cva?..d c se contrazic toate sentimentele mele?:|
Habar nu am..ceea c stiu clar...e k il iubesc mai presus dekt orice:P,shi stiu k mereu voi avea sprijinu lui fie c o fi...
Niciodata nu va stii k il iubesc,dar nu conteaza:(..il vad fericit shi imi e d ajuns..ii sunt prietena shi imi ajunge:X,fericirea lui e shi a mea:P...nu mai conteaza altceva...
Shi totushi e sg pers kre ma poate scoate din pepeni shi ma poate linishti doar cu un cuv:(..are o putere magnifik asupra mea..:|,cva c pana aqma nu mi s-a mai intamplat...poate nu am fost inlove cu adevarat:|..stiu k nimeni nu o s mi-l poata scoate din suflet..chiar shi dupa 30 d ani mereu va insemna totul pt mn:|
Kteodata am atata nevoie d el :-<:|...e atat d special ceea c simt pt el k imi da fortza in orice moment,dar...( mereu exista un dar nuh?:P ) ash vrea s il strang in bratze:X shi s uit d tot kktu' din viatza mea:-j..
Toata lumea imi zice s ii zic c simt pt el :| dar pt c?:-j...nu ishi are sensu..:|
Un lucru e penal..imi traiesc povestea la nesfarshit cum am mai zis :));ieri prin ochii mei..azi prin ochii prietenei mele shi maine prin ochii dushmancei mele :|..pana se intoarce roata shi iar tre s iau eu "premiul" :|..
Se zice k din gresheli se invatza..dar knd iubeshti mai tzii cont d ceea c a fost in treqt??Vrei doar s traieshti prezentu' alaturi d el:P shi s stii k nimeni nu tzi-l poate lua..shi dintr-o simpla prostie iar faci aceeashi gresheala:| bim-bam bum :| shi cn sufera?:) tot tu :|
, P E N A L !!!
Nu pot zice k sunt nefericita..pt k orikt d multe probl ash avea pe kp,am cu cn s le impart :(, am pe cineva kre s imi dea in kp atunci knd greshesc...pe cineva kre s ma felicite knd fac cva bn,pe cineva kre ma sprijina indiferent de greshelile pe kre le fac,pe cineva kre imi da sfaturi,pe cineva kre tzine la mn indiferent d defectele c le am...shi ash putea cere mai mult?:(..chiar dak certurile din ksa ma termina...chiar dak indiferentza doare:-j,chiar dak prietenele nu mai sunt ceea c erau :|..acel cineva e mereu langa mn :|...cum ash putea cere mai mult..?cum ash putea s ii zic k il iubesc shi s risc tot ceea c el imi da?:|
Pt c s risc..?Pt cva imposibil?Neah..nu sunt chiar asha d inconshtienta...pana la urma el e fericirea mea chiar dak e sau nuh cu mn :X

1 comentario:

Anónimo dijo...

Imi place cum ai descris toate sentimentele :)mi se potrivesc si mie :-j deseori ... bravo tine-o tot asa