jueves, 16 de junio de 2011

Generatii peste generatii..


Azi uitandu-ma la un copil de 7-8 ani si urmarindu-l, observam cum se juca linistit pe un telefon de ultima generatie, si mi-am adus aminte de copilaria mea la acea varsta.

Mi-am adus aminte cum ma chinuiam sa scriu la scoala cu nenorocitul ala de stilou care mereu imi murdarea foiile caietului, cum ma chinuiam sa sec cerneala cu ajutorul sugativei ( in ziua de azi cand un copil aude acest cuvant se gandeste automat la prostii) ,cum caram cu grija in ghiozdanel calimara de cerneala si ma chinuiam sa umplu stiloul cu cerneala,si chinuiindu-ma ma murdaream toata.

Imi amintisem de momentul in care invatasem sa scriu cuvantul "mama", cu cata mandrie am fugit la mama acasa si i-am aratat,cata caldura am simtit in momentul ala in suflet.

Azi copii se joaca cu toate chestiile astea noi ,iar noi generatia veche aveam TAMAGOTCHI, doaaaaamne cat mai tipa mama la mine ca sa imi las animalutul in pace,dar niciodata nu o faceam,imi placea sa il ingrijesc ,iar astazi jocuriile nu ne mai invata sa avem grija de animale,jocuriile din ziua de azi se bazeaza mai mult pe violenta... dar totusi cine sunt eu ca sa imi permit a critica "lucrurile marete" care se inventeaza in ziua de azi?

Sunt mandra ca am facut parte din generatia stiloului, sunt mandra ca am facut parte din generatie acelor melodii care ne faceau sa sarim in sus si sa ne simtim liberi, cine nu a ascultat melodii de ale lui Andre, 3 Sud Est , Voltaj, Valahia, Blondy sau L.A ? Cine nu fredona melodiile astea cand se dadeau in leagane sau inainte sa adoarma? Sunt mandra ca am facut parte din generatia celor care in fiecare duminica se uitau la Vacanta Mare si radeau alaturi de Garcea sau de familia Partag. Sunt mandra ca am facut parte si din generatia REBELDE, si am invatat sa lupt pt ceea ce imi doresc.

Sunt MANDRA pt ca fac parte din generatia celor carora le pasa, generatia celor care lucruriile simple le-au alcatuit viata intr-un mod minunat ,iar in ziua de astazi stim ca nu moda ne face viata,ci ceea ce simtim,ceea ce suntem cu realitate.

NICIODATA nu trebuie sa uitam cine suntem,cum am ajuns sa fim ceea ce suntem,si nu trebuie sa ne schimbam,pt ca viata e atat de ironica si absurda incat incearca sa ne faca ne schimbam,trebuie sa tinem cont numai de ceea ce simtim!



No hay comentarios: