domingo, 26 de junio de 2011

O simpla comparatie intre prietenii adevarati si prietenii falsi


Prietenii adevarati te critica sa nu cumva sa ti-o iei in cap , prietenii falsi te lauda ca sa te faci de rahat…

Prietenii adevarati sunt langa tine la bine si la greu , nu te lasa cand ai probleme , prietenii falsi sunt cu tine la bine, la greu dispar cand ai probleme , se fac ca nu te cunosc.

Prietenii adevarati te ridica daca esti jos , prietenii falsi nu-i intereseaza si te lasa jos …

Prietenii adevarati te conduc pe ultimu drum , aia falsi nici nu-i intereseaza ca te-ai dus…

Prietenul adevarat se distreaza la tine acasa , dar a doua zi te ajuta sa faci curat , prietenul fals se distreaza , rupe tot si apoi pleaca fericit , nu te ajuta cu nimic …

Prietenul adevarat iti spune nu mai bea , prietenul fals iti da sa bei pana cazi in cap…

Prietenul adevarat nu profita de tine , prietenul fals si-ar da in cap ca sa ii dai si lui ceva…

Prietenii adevarati mi-au spus pe fata ce au avut de zis , prietenii falsi pe la spate m-au barfit.

Prietenii adevarati iti spun " Ce mai faci? " , prietenii falsi cand incep cu asa ceva stiu ca au nevoie de ceva…

Prietenii adevarati si-ar da viata pentru mine si eu pentru ei , prietenii falsi nu ar misca un deget pentru mine.,.

Cu prietenii adevarati pot vorbi orice ca a doua zi nu imi aud vorbe , cu prietenii falsi de vorbesc ceva toti stiu ce le-am zis…

Un prieten adevarat iti da sfaturi cand ai probleme , un prieten fals iti da doar sfaturi rele…

Un prieten adevarat iti da bani si nu tii cere inapoi , un prieten fals iti da ceva ,ii esti dator cu viata

Prietenii adevarati nu m-au uitat cand au vazut ca nu mai am , prietenii falsi cand au vazut ca nu maii am toti au plecat…

Am trecut prin multe,si am avut alaturi multe persoane,am iertat o taietura pana au ajuns sa taie si in os.

Mereu am trecut cu vederea peste multe si am ajuns sa fiu roata de rezerva de la bicicleta pt multe :))

Imi place ce sa mai zic, multumesc tuturor, in scurt timp o sa ajung sa nu mai cred in prietenii,dar stiu cine a fost langa mine mereu si niciodata nu voi lasa acele persoane! <3

No hay comentarios: