domingo, 8 de julio de 2012

One Direction - Moments (romana)

Momente


Inchide usa,stinge lumina
Vreau sa fiu cu tine
Vreau sa iti simt iubirea
Vreau sa ma intind alaturi de tine
Nu pot ascunde asta,chiar daca incerc...

Inima imi bate mai puternic
Timpul ma salveaza
Maini tremurand iti ating pielea
Se face tot mai greu
Iar lacrimiile imi curg pe fata

Daca am putea avea aceasta viata doar pentru inca o zi
Doar daca am putea intoarce timpul

Tu stii ca as fii
Viata ta,vocea ta, motivul tau de a fii
Iubirea mea,inima mea
Respira pentru asta
Momente in timp
O sa gasesc cuvintele pentru a-ti zice
Inainte sa ma parasesti astazi

Inchide usa
Arunca cheia
Nu vreau sa fiu amintit
Nu vreau sa fiu vazut
Nu vreau sa fiu fara tine
Judecata mea este innorata
La fel cum e si cerul in seara asta


Mainiile sunt tacute
Vocea e adormita
Incerc sa tip cu toata forta plamaniilor
Totul devine asa de greu iubito
Iar lacrimile imi curg pe fata


Daca am putea avea aceasta viata doar pentru inca o zi
Doar daca am putea intoarce timpul

Tu stii ca as fii
Viata ta,vocea ta, motivul tau de a fii
Iubirea mea,inima mea
Respira pentru asta
Momente in timp
O sa gasesc cuvintele pentru a-ti zice
Inainte sa ma parasesti astazi

 Sa te scot din mintea mea
Sa ma intorc in timp
Jucandu-ma pe strada
Lovind mingiile cu picioarele
Dansand pe varfuri
Stand aproape de abis
O gramada de haine
Stau la capul patului tau
Iar cand ma simt cazand
Incerc sa fac o gluma din tot ce s-a intamplat


Tu stii ca as fii
Viata ta,vocea ta, motivul tau de a fii
Iubirea mea,inima mea
Respira pentru asta
Momente in timp
O sa gasesc cuvintele pentru a-ti zice
Inainte sa ma parasesti astazi


Tu stii ca as fii
Viata ta,vocea ta, motivul tau de a fii
Iubirea mea,inima mea
Respira pentru asta
Momente in timp
O sa gasesc cuvintele pentru a-ti zice
Inainte sa ma parasesti astazi.












No hay comentarios: