sábado, 29 de noviembre de 2008

ce mi-ai facut..?!


Stau cu kpul intins pe perna

Ochii mei se inchid incet..


Iar din ei kd lacrimi.


Lacrimi atat de fierbintzi


Lacrimi kre se nasc dintr-o durere atat de apasatoare


Inchid ochii s
hi amintirile imi vin in minte...

Itzi vad chipul,incerc s mi-l sterg din minte


Dar nu pot....


Cuvintele tale m-
au ucis..

Faptele m-au distrus...

Au ramas doar amintirile c au fost...

Shi nu pot intzelege...


Nu vreau s intzeleg..


K totul s-a terminat..


Orice dulce inceput,


Are un amar sfarshit..


Lacrimile kd shi kd..


Nu le pot opri..


Privesc cerul...


Norii plang cu mn..


Cerul sufera pt mn..


Iar soarele nu se mai arata..


Tu erai soarele meu in viatza


Lumina c ma scotea din tunel..


Dar azi soarele nu mai apare.


Orikt l-ash ashtepta...


Nu il mai pot zari..

No hay comentarios: