lunes, 5 de enero de 2009

Tuh...

Tuh...eshti persoana kre atunci knd tristetzea imi stapaneshte inima,cu un singur cuvant imi potzi readuce zambetul pe buze.
Knd luminile se sting...iar eu raman pe intuneric,tuh ai curajul d a intra in camera shi d a sta alaturi d mn pe intuneric,s ma imbratzishezi shi cu un zambet s imi iluminezi sufletul...
Tuh eshti persoana kre m-a ajutat knd nu mai aveam sperantza,knd sufletul imi era plin de ura shi de durere...ai aparut shi m-ai invatzat k orice piatra v-oi gasi in drum,mica sau mare voi putea trece peste ea,probabil voi kdea dar ma voi putea ridik,iar la sfarshitul drumului ma vei astepta...
Imi e atat de frik sa recunosc k te iubesc,imi e atat de frik s imi vad viatza fara tn...imi e atat de frik s ma gandesc k va veni ziua in kre nu vei mai fi langa mn...
Prefer s tac,s imi inghit cuvintele,s imi ascund sentimentele.prefer s itzi fiu prietena dekt s visez la mai mult...
S lupt??nu pot lupta pt cva c nu imi apartzine...nu pot lupta impotriva tuturor de una singura...nu imi pasa!!nu imi pasa dc zic ei,imi pasa doar de tine,vreau doar s te vad zambind...zambetu tau aduce sperantza in inima mea...
Ash vrea s itzi indreptzi chipul spre mn,s vezi kt te iubesc...

Te iubesc :-<

No hay comentarios: