sábado, 11 de julio de 2009

Ganduri,,,

Aseara am vazut pt a 10-a oara filmul "A walk to remember",pe langa Twilight e filmul meu preferat :P
Ma uitam la film shi plangeam k o proasta :|...ma puneam in situatzia lui London,cum potzi trai knd stii k pers pe kre o iubeshti shi da sens vietzii tale va muri?
Km prin asha cva trec shi eu :|,numai k London stie k va muri sigur pe knd eu habar nu am knd se va intampla...te simtzi atat d inutil :| knd stii k se va intampla shi nu potzi face absolut nimik...adik cel putzin asha crezi tuh...dar cu prezentza shi iubirea ta potzi face mai multe dekt ai putea crede..
Ma uitam aseara:| shi il vedeam pe London dupa c a aflat k Jamie are leucemie...conducea k nebunu' pe o strada indepartata...kuta ajutor la tatal lui,dar d fapt se poate opune cineva impotriva vointzei lui Dumnezeu?
Da totushi cum s te resemnezi knd pierzi pers ke da sens vietzii tale,pers kre at knd itzi e alaturi d face s te simtzi o pers mai buna:(...cea pt kre deschizi ochii dim...?
In fn...va las aici partea mea pref din "A walk to remember"

No hay comentarios: