sábado, 11 de julio de 2009

Again here!!

Am revenit pe ziua d azi,ciudat :)) kteodata nu postez cu saptamaniile shi azi am postat d 2 ori :|
Astazi m-am tot gandit..
Si mi-am dat seama k prietenia e mult prea pura pt a-i pune amprenta geloziei...e mult prea naiva pt a putea mintzii,e mult prea puternik pt a o putea distruge,e mult prea adanc ascunsa in inima pt a o putea scoate,itzi ofera mult prea multa fericire pt a o putea striga...o prietenie e atat d frumoasa shi itzi ofera atatea lucruri..momente de fericire,de tristetze,melodii,cuvinte...
Dar atat d rar se gaseshte o prietenie asha :|...atat d rar inkt unii oameni mor shi nu o intalnesc...
Azi am stat shi am gandit lucrurile la rece :)) ( nu ma refer k m-am bagat intr-un congelator shi m-am gandit acolo :-@ )
Atatea pers mi se cred prietene:-? iar cele pe kre eu le consider prietene..:-j...ma considera putzin fatza d ceea c le consider eu:))...LOL o prietenie e mult mai grea dekt o relatzie:|,pt k peste eshecul unei relatzii potzi trece ushor cu ajutorul prieteniilor,dar knd nu ai nici prieteni:|,nici iubit :| atunci e beleaua:))...
Sunt pers cu kre razi ore intregi dar in mom in kre treci printr-un mom urat,saracele nu stiu c s itzi zik :)) sau cum s te ajute:-j
O prietenie nu o face o conversatzie pe mess:)) orele in kre vbeshti cu acea pers sau sms-urile c tzi le da:-j,hello ppl wake up:)) o prietenie adevarata se simte nu se arata shi nici nu se demonstreaza,pt k sentimentele nu se pot demonstra..ele sunt k vantul :P,le potzi simtzi dar nu le potzi vedea...sau mai putzin explik :))
Dar deh c s stie unele pers?:-j...
D fapt shi eu am faqt d multe ori gresheli,bn k mi-a venit mintea la kp:-j shi mi-am dat seama k din atatzia prieteni 1-2 imi sunt prieteni adevaratzi :)),dar ma multzumesc cu cei pe kre ii am shi nu kut altzii :))
In fn te las k ma bag la un pool cu acelashi necunoscut:))

No hay comentarios: