lunes, 3 de agosto de 2009

Va fi mult prea tarziu...


Imaginea asta descrie cel mai bn starea mea de spirit shi sentimentele mele..e facuta shi editata de mn...e shi normal s ma descrie :))..
Pe el toata lumea il iubeshte..e calduros shi stralucitor..totzi vor s il intalneask in viatza...
Iar eu sunt k un nor...azi pot radia de fericire...shi maine pot plange de tristetze...azi persoanele ma pot iubii...iar maine ma pot gonii de langa ei :))..
Shi orikt de mult i-ash arata k il iubesc,el e prea departe shi nu ishi da seama :))
Minunata comparatzie am facut...
Imi pare rau k nuh am mai intrat de mult timp..dar am avut atatea pe kp inkt nici nu am putut s imi pun gandurile in ordine..de fapt asha sunt shi acuma..voi disparea kteva zile...voi sta linishtita s ma gandesc ce voi face...trebuie s iau o hotarare o data pt totdeauna...dar d kte ori am zis k o s il uit?d kre ori am incerkt s mi-l scot din suflet shi din minte shi totul a fost in zadar?...
Stiu k iar imi voi propune s mi-l scot din inima,si tot nu voi reushi...:-j
Damn park lupt impotriva vantului...e atat d imposibil,doamne numai eu intalnesc lucruri imposibile in drum :)),mai imposibil dekt atat nici k e posibil..:))
Stiu k niciodata nu imi voi mai darui inima nimanui asha cum am facut-o shi o fac cu el...shi stiu k nimeni nu va insemna pt mn ceea c inseamna el..ciudat nuh?cum pot fi atat de sigura..?Imi zice inima lucrul acesta...e ciudat k numai el imi poate face inima sa bata din nou :))..
Orikt d mult il iubesc stiu k nuh va exista niciodata un "NOI",mereu voi exista "EU" shi "EL",da niciodata "NOI" :))...
E ciudat..iubirea asta ma manank pe dinauntru shi in acelashi timp imi da putere pt a merge inainte..:))
Si dupa c k iubirea asta ma macina...mi se mai sparg shi altele in kp...shi dupa c k sunt satula pana peste kp..totzi vin la mn s ii ajut...dc toata lumea asteapta atat d multe d la mn?:(..imi e frik s nu ii dezamagesc..shi dau tot din mn pt ei..am ajuns s traiesc pt ei shi nuh pt mn...
M-ai vbim knd imi pun gandurile in ordine shi knd voi crede k totu e bn....

1 comentario:

Nightmares dijo...

dragutz mod de a gandi da' negativist :)) anyway :X