viernes, 21 de agosto de 2009

Yep.

Yep here i am
Am fost la dr :| ,mare kkt, luni am rezultatele :-t
Mda azi am avut o zi kt d kt buna.
Adik nici nuh mai stiu c ins s ai o zi buna...numai k nuh a fost k zilele anterioare,d aia mi sa parut mai buna..
C ciudat e knd tuh dai totul unor pers,iar tzie itzi dau totul alte pers :|..kt d ciudat te simtzi k nuh le potzi rasp:(..
Stau shi ma intreb..kt timp voi incerk s mai lupt impotriva vantului?Kt timp v-oi mai incerk s schimb lumea d una singura?:(
Mereu se zice k atunci knd crezi cu adv intr-un lucru se poate indeplini,dar cum potzi crede cu adv in cva,knd itzi apar mii d piedici in cale?Cum potzi trece fiekre obstacol fara s itzi pierzi sperantza?
Dc d fiekre data knd depasheshti un obstacol,shi eshti fericit k ai reushit,bum itzi pik in fatza un obstacol shi mai mare...?shi asha se intampla la nesfarshit... dar pt kt timp vom fi destui d puternici pt a putea trece peste tot?
De fapt nici nuh stiu c s mai zic... scrisu e singurul mod prin kre ma descarc...dar aqma nici asta nuh ma ajuta..pt k pur shi simplu nuh imi gasesc cuvintele..simt o ura enorma fatza d mn..pt k nuh pot face nimik pt a schimba tot ceea c incetu' cu incetu' ma distruge..ash vrea s pot schimba durerile fiekrui persoane:(..nuh numai a persoanelor pe kre le iubesc..ash vrea s fie pace peste tot shi iubire..nuh razboaie:(...nuh batai...nuh vulgaritate..dar probabil tot ceea c eu vreau s dispara d pe pamant nuh va disparea niciodata...simt o ura imensa pt k sunt inutila in mom d fatza,park am mainile legate...vad..aud..shi simt...dar nuh pot schimba nimic..nuh pot..nuh pot..nuh pot :(
E ciudat k in fiekre zi itzi vbesc despre el shi pana aqma nuh tzi-am scris despre el..d fapt cred k e un cadou c mi l-a daruit Dumnezeu..un inger in viatza mea..cum ash putea cere mai mult knd doar cu prezentza lui in viatza mea imi alina durerile..?
Nu mai conteaza nimik :-j...sper k totu' s se termine cu bn..pt k deh...vb cuiva: d nuh se termina cu bn ins k ink nuh e sfarshitul..

No hay comentarios: