domingo, 15 de noviembre de 2009

Viatza bate filmul

Stau in mijlocul patului shi ma uit in jur..
Usha la dulap e deschisa... kteva haine sunt arunkte pe jos... un pahar e spart in mijlocul camerei..
Eu stau shi ma gandesc in c moment am ajuns in situatzia d fatza
In c moment al vietzii mele am uitat s traiesc,in c moment m-am pierdut pe drum shi in c moment ma voi regasi?...
Geamul e deschis,aerul se strecoara printre perdele shi ma mangaie..la atingerea lui tresar iar mii d lucruri imi trec prin minte..
Oare cum ar fi fost dak el era acuma langa mn?
Ma intind pe pat shi ma las cuprinsa d amintiri ... :(
"te urasc" imi rasuna in minte ... ridic kpul incerknd s imi scot din minte acele cuvinte ...
dar totul e in zadar ... rasuna din c in c mai puternic ...
Cum a putut s zik tot ceea c a zis?Cum l-a lasat sufletul?
Imi sterg lacrimile cu maneca bluzei shi incerc s imi revin ...
d park ceva ar mai avea sens... d park ar mai conta ceva :|...
d park inima mea ar mai putea simtzi ...
Ma ridic s inchid geamul iar un ciob d sticla imi patrunde in talpa piciorului ...
Kt d bizar... aceea durere nici makr nuh se compara cu ceea c am simtzit pe parcursul zilei d azi
Fiekre cuvant arunkt la intamplare a durut d 1000 d ori mai tare dekt acest ciob infipt in mijlocul talpii mele..
Probabil pt k acele cuvinte mi-au injunghiat intr-un mod direct inima ...
Shi dupa aia toata lumea se intreaba dc nuh mai sunt la fel?...
Ma intorc in pat...refugiul meu d zi cu zi... ma intind shi inchid ochii..pt un moment am visat k era langa mn:|,iar atunci knd am deschis ochii brusc mi-am dat seama k a fost doar o inchipuire..
Ash dori k maine knd voi deschide ochii,tot ceea c am trait azi s fie doar un coshmar urat ..


No hay comentarios: