sábado, 10 de enero de 2009

Fake Story

Mda,am o stare atat de "superba" k nu ma simt nici in stare s imi scriu propriile sentimente [:-j]...kteodata stau shi ma intreb dak mai exista asha cva in sufletu' meu...
Am impresia k tot ceea c traiesc e un coshmar shi k in curand va aparea cineva shi ma va trezi din el...sunt zile in kre imi pierd increderea k acel cineva va veni...shi ma scufund shi mai adanc in acest coshmar...sau zile in kre sunt plina d vise,d iluzii...shi lupt s ies singura din el dar nu pot...shi imi dau seama k nu este un coshmar [:(],k aceasta este realitatea shi kteodata nu o putem schimba...
Mi-am dat seama k atunci knd crezi cu adevarat in cva,acel lucru se va realiza,dar niciodata nu potzi crede complet intr-un lucru...mereu va exista cineva kre se va opune credintzei tale,fie un prieten,cineva din familie sau un necunoscut...shi asha ajungi s itzi faci dushmani pe kre nu ii cunoshti,pt simplul fapt k ai un vis shi vrei s luptzi pt el [:(]...
Mi-am dat seama k in viatza ne construim propiul nostru adevar fara s tzinem cont d ceea c ne inconjoara,dar adevarul nostru nu seamana deloc cu realitatea...e doar cva fals..construit de ktre noi in zile knd soarele nu straluceshte sau ploua...ne construim o viatza falsa...inconjurata d minciuni pe kre o credem perfecta....
Dar nimic nu e perfect in viatza,lucrurile perfecte exista doar in filme,poveshti,etc;asha cum probabil nici iubirea eterna nu exista...sunt doar poveshti c le intalnim in fiekre zi shi kre le credem reale...povesti kre atunci knd suntem mici ne fac s visam la Fat-Frumos [:))],la printzese,zane,cai albi...
Shi in momentu in kre apare cineva c vrea s te scoata din minciunile in kre traieshti...nu il lashi s intre in viatza ta,probabil d teama,sau poate doar pt k ai incredere atat d multa in persoanele c te inconjoara,inkt niciodata nu ai crede k te vr inshela...
Dar odata shi o data toate persoanele te vor dezamagi...fie un prieten kre pur shi simplu itzi zice "adio" fara k makr s aibe un motiv intzelept....fie o iubire kre te-a mintzit mult timp...iar qm tuh crezi in visul tau,in acea fericire eterna shi fara probleme,iertzi....shi iertzi,shi iertzi pana la infinit...iar ei c fac?te iau drept proast/a [:(]
Shi asha itzi dai seama k tot c traieshti e doar o minciuna...k ai pierdut in viatza persoane kre intradevar tzineau la tn doar din kuza acestei minciuni,din kuza k itzi era frik s recunoshti k pana la urma totzi te intzeapa pe la spate...azi pot fi cu tn shi maine vor incerk s te devoreze...pana shi cele mai apropiate persoane te lasa la greu,shi incetu' cu incetu' invetzi s treci singur/a prin viatza...
Cateodata imi place s compar viatza cu o padure,o padure unde exista animale c vor s te sfashie,animale kre vor s te ajute,shi animale kre sunt langa tn,dar in momentu in kre altele te ataca,ele fug....o padure cu un pod imens numit "Suferintza",toata lumea din padure merge pe acel pod,numai k unii se opresc pe pod,neaga s continue;alte persoana inceark s treak podu' dar raman prinse pe el;iar cele mai putzine persoane reushesc s treak pe malul celalalt,acel mal numit "Fericire"...
Eu am reushit s trec podu' datorita persoanelor kre erau pe pod shi mi-au intins o mana atunci knd era s kd...shi d fiekre data knd trec podu,ma intorc inapoi d la inceput shi il mai trec ink odata...shi l-ash trece d kte ori ar fi nevoie pt k d fiekre data invatz cva nou [:P]